Impulsem l’Oficina d’Atenció a l’Empresa per reforçar el suport al teixit econòmic local

Des de Junts per Igualada, al govern de la ciutat, hem posat en marxa l’Oficina d’Atenció a l’Empresa, un nou espai pensat per acompanyar, orientar i donar suport a empreses i autònoms en els diferents àmbits de la seva activitat. Aquesta iniciativa, impulsada a través del Departament de Dinamització Econòmica, neix amb la voluntat de convertir-se en un punt de referència per al món empresarial igualadí.

El regidor de Dinamització Econòmica, Jordi Marcè, explica que “l’Oficina d’Atenció a l’Empresa és una resposta directa a les necessitats del nostre teixit empresarial, amb l’objectiu d’oferir un servei d’acompanyament i assessorament àgil i personalitzat”.

Amb aquesta nova oficina, centralitzem en un únic espai l’atenció a les empreses, evitant que hagin de fer gestions per separat amb diversos departaments municipals o altres organismes. Això permet millorar la coordinació i l’eficiència en la resposta a les seves necessitats.


Un punt de referència per a empreses i emprenedors

Les empreses poden adreçar-se a l’Oficina per resoldre consultes sobre àmbits tan diversos com:

  • la taxa de recollida de residus comercials,
  • tràmits municipals i actualització de dades,
  • necessitats de contractació de personal,
  • informació sobre formacions, subvencions o programes d’internacionalització i creixement.

L’Oficina també actua com a punt de connexió amb altres departaments municipals (Comerç, Ocupació, Urbanisme, Medi Ambient, Cultura, Esdeveniments…) i amb organismes de suport empresarial, com ACCIO, la Cambra de Comerç o la Unió Empresarial de l’Anoia.

Marcè ha subratllat que “a Igualada ja comptàvem amb una Oficina d’Atenció al Ciutadà, i ara, amb aquesta nova eina, les empreses també disposen del seu espai de referència per resoldre dubtes, tramitar gestions i rebre assessorament especialitzat”.


Una iniciativa sense cost addicional per a la ciutat

La creació de l’Oficina no ha suposat cap cost addicional ni ampliació de personal. S’ha dut a terme gràcies a un esforç intern de reorganització i eficiència de l’equip tècnic d’Igualada Empresa, que ha establert nous protocols per canalitzar i atendre les consultes empresarials i coordinar-se amb altres serveis municipals.

L’Oficina d’Atenció a l’Empresa ja està operativa a Ignova Tecnoespai i ofereix atenció online, telefònica i presencial.
Web: ignovaigualada.com/oficina-atencio-empresa
Correu: oficinaempresa@aj-igualada.net
Telèfon: 93 806 65 55 (de dilluns a divendres, de 9 a 15 h)

Comparteix
© 2022 Junts per Igualada. All rights reserved.